نماد طلا در فارکس XAU است

Wiki Article

به علت تغییر ساعت در بعضی از کشورها در فصول پاییز و زمستان، این ساعات با کمی تغییر در نیمه دوم سال مواجه خواهند شد. اسناد خزانه (Treasury Notes): در سررسیدهای دو تا ده سال منتشر می شوند. اگر عدد به دست آمده را رند کنیم به مقدار 10 دلار به ازای هر پیپ می رسیم. همان طور که می دانید میزان تغییر در نرخ تبادل با پیپ نشان داده می شود. پیپ چگونه کار می کند؟ الگوهای ادامه دهنده هم باعث ادامه حرکت ِ روند فعلی می شوند. همین جا بود که ایده پیش فروش کردن کالاها شکل گرفت و باعث به وجود آمدن نوع جدیدی از معاملات به نام آتی شد. همان طور که از نام این واژه پیداست، آنچه در این بازار معامله می گردد، ارزهای خارجی خواهد بود. در این سبک از تحلیل تکنیکال که عمدتا توسط معامله گرانی که در بازه زمانی کوتاه مدت کار می کنند، استفاده می شود از ابزار ها و اندیکاتورهای مربوط به تحلیل تکنیکال استفاده نمی شود.


معامله گر بلندمدت هستید یا کوتاه مدت؟ سوئینگ تریدینگ شامل ورود و خروج از بازار در بازههای میان مدت است که معمولاً بر اساس سیگنالهای اندیکاتورهای تکنیکال حرکت مانند اندیکاتور RSI است. معاملات CFD در بازار فارکس بدین شکل است که شما تفاوت میان قیمت یک ارز را در بازه ی زمانی بین باز کردن سفارش تان و بستن آن می پردازید. همان طور که قبلا نیز توضیح دادیم در بازار فارکس ارزها به صورت جفتی معامله می شوند. جفت ارزهای فرعی در بازار فارکس نیز شامل دو جفت ارز اصلی می شوند، با این تفاوت که در هیچ کدام از آن ها دلار آمریکا وجود ندارد. به نوعی اساس این سبک از تحلیل و بررسی جز به جز رفتار قیمت در گذشته و حال شکل می گیرد. بر اساس مراکز عمده مبادلات ارزی و مناطق زمانی مختلف، در این بازار ۵ جلسه (session) معاملاتی اصلی وجود دارد که به ترتیب جلسات سیدنی، ژاپن، فرانکفورت، لندن و نیویورک میباشند. بله شما میتوانید بدون کلاس رفتن و از خانه معامله در بازار فارکس را بیاموزید، البته اگر صبور باشید و بدانید که زمان زیادی می برد.


read more

این عدد چه معنایی می تواند داشته باشد؟

اما واژه خرده پا به این معنی نیست که این معامله گران که شامل همه ما می شود، بخش کوچکی از این بازار را شکل می دهند. یکی از مفاهیم مهم در بازار فارکس، معاملات آتی یا فیوچرز می باشد. این عدد چه معنایی می تواند داشته باشد؟ ایشان همچنین نکات برجسته ای در مورد مدیریت سرمایه و روانشانسی معاملات را در این کتاب به خوبی پوشش داده است. در کنار این دو، تحلیل روانشناسی بازار نیز برای درک احساسات معامله گران حائز اهمیت ویژه ای است. از این رو دانستن مفاهیم و اصطلاحات فارکس در بازار فارکس میتواند راه ورود شما به این بازار محسوب شود. دیگه چجوری باهاشون کار کنیم یا نکنیم , انجام بدیم یا ندیم که نتیجهگیری میکنیم که نباید این کار و بکنیم. حداقل یکی طرف هر کدام از جفت ارزهای بیگانه را ارزی برخاسته از یک اقتصاد کوچک یا اصطلاحا بازار نوظهور تشکیل میدهد. برای موفقیت در بازار فارکس علاوه بر تسلط به تحلیل تکنیکال نیاز است که از دانش کافی در مورد تحلیل بنیادی یا فاندامنتال برخوردار باشیم.


به نظر بسیاری از معامله گرانی که از تحلیل تکنیکال استفاده می کنند، همه اطلاعاتی که برای معامله کردن بدان ها نیاز داریم در خود قیمت نهفته است. سعی ما بر این بود تا در این مقاله همه آن چه که برای آشنایی با فارکس به آن نیاز دارید، به صورت مفید و کاربردی برایتان گردآوری کنیم. یکی از مفاهیم مهم برای معامله کردن در بازار فارکس آشنایی با الگوهای شمعی ژاپنی است. این کتاب دستورالعملهای واضح و شفافی در مورد معاملات ارز و توضیحات بازار فارکس را ارائه میکند. آخرین قیمتی است که سهم یا جفت ارز در روز گذشته با آن معاملهشده است. در این بازار که به شکل 24 ساعت در شبانه روز مشغول فعالیت است، بورس یا مکان متمرکزی وجود ندارد و معامله گران در هر نقطه از دنیا و در هر زمانی قادر به معامله در این بازار بزرگ هستند. آنگاه میتوانید با شرکت در دورههای آموزشی بازار فارکس و تحلیل تکنیکال، به راحتی با تمام مفاهیم ارائه شده در آنها ارتباط برقرار کنید و در نهایت ورود موفقیت آمیز و با اقتداری به بازار بزرگ فارکس داشته باشید.

Report this wiki page